28.9.15

Let's go nuts

En daar is hij weer...
Eerlijk is eerlijk, ik geniet meer van zijn zonnige dan van zijn grauwe dagen.
Maar één van de mooiste seizoenen is toch wel de herfst, met zijn mooie warme licht, de soms grote temperatuurverschillen, de merkbare overgang van zomer naar herfst, de heerlijke frisse geur in de ochtend, de fluitende wind, de spinnenwebben met dauwdruppels, de verkleuring van het blad, de kastanjes en paddenstoelen... allen zijn even spectaculair op hun eigen manier, ik hou ervan en jij?




Pictures © By Marloes Thuis

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het licht zo bijzonder en de geuren. Kortom alles wat jij beschrijft.
    Van die heldere zonnige dagen zoals gisteren, heerlijk.
    Maar ik neem met moeite afscheid van de zomer hoor!
    Je eekhoorn is zo schattig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie zonnige dag in de herfst vind ik heerlijk. En alle kleuren in de natuur zijn in deze periode schitterend!
    Maar van het idee dat het binnenkort als vroeg donker is 's avonds wordt ik iets minder vrolijk. Alhoewel een avondje op de bank bij de open haard met kaarsjes aan ook super gezellig is natuurlijk.
    Wat een schattig eekhoorntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem15.10.15

    Ik vind het ook heerlijk! lekker knus! buiten koud en guur en binnen lekker warm! zalig! En de natuur geeft z'n eigen kleur aan het geheel! heel mooi!!
    Je foto's zijn echt weer top, heel vrolijk en die eekhoorn is een toppertje!!

    BeantwoordenVerwijderen