5.1.15

Beter laat dan nooit

Hoewel de kerstspullen zijn opgeruimd en het nieuwe jaar al in volle gang is, wil ik toch nog even terug komen op de "Secret Santa editie 2014" georganiseerd door Tess. Een paar dagen geleden ontving ik het derde en laatste kaartje van de "Secret Santa"! Via Tess kreeg iedereen die zich hiervoor had aangemeld, drie personen toegewezen voor wie zij de Secret Santa mocht zijn. Ik werd de Secret Santa van:
Van Eveline weet ik dat zij mijn kaartje ontvangen heeft. Gelukkig maar! Van de andere heb ik (nog) niets vernomen. 
Zelf werd ik blij verrast door drie Secret Santa's uit BelgiĆ«! 
Alle drie hadden ze een extraatje. Katrien had een prachtige, zelfgemaakte vlaggenlijn bij het kaartje gestoken! Caroline een wasknijper met vogel met daarbij de tekst: "Vlieg er in! En knijp er af en toe misschien eens tussen uit!". Ineken had een gedichtje met daarbij een kaarsje: "Lichtpuntjes. Soms zijn ze groot. Soms zijn ze klein. Je hoeft ze niet te zoeken. Je kunt ze ook zijn"!
Naast de drie Santa's heb ik ook lieve kerstpost ontvangen van Ageeth, blog "Ogenzalf" en van Alet, blog "Toilylu"!
Ik wil alle dames hartelijk bedanken voor de warme, leuke en vooral creatieve post!
Volgend jaar weer! O' nee, "dit jaar" moet ik eigenlijk zeggen ;-)








Pictures © By Marloes Thuis

6 opmerkingen:

  1. Anoniem5.1.15

    Ik vond het super om te doen! Blij dat het goed aangekomen is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het ook erg leuk om mee te doen, alleen jammer dat ik niet weet of twee van mijn drie kaartjes zijn aangekomen!

      Verwijderen
  2. Het ziet er heel gezellig uit! Mooie kadootjes zij het. Jij hebt ook fijne post gemaakt, Marloes.
    Afgelopen vrijdag heb ik de tweede Secret Santa envelop ontvangen. Wanneer de derde er is maak ik ook een blogbericht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Ageeth! Ik vind het leuk om via "Secret Santa" bij andere bloggers te kijken, wat iedereen zoal gemaakt heeft!

      Verwijderen
  3. Mooie foto's van hartstikke leuke post.
    Ik vond het ook erg leuk om mee te doen.
    Je kaart was trouwens ook prachtig en hangt hier nog steeds te pronken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te lezen Alet! Jouw creaties hangen hier nog steeds aan het hertje :-)

      Verwijderen